Återbetalnings- och returpolicy

Evenemangsbiljetter

Bokningen är bindande då den är betald. Matchbiljetterna är personliga och är ej återbetalningsbara eller ombokningsbara, detta pga att biljetterna kommer att stå i kundens namn och klubben erbjuder tyvärr inte möjligheten att överföra dessa vidare till en ny köpare.

United Travel Sweden ansvarar ej för evenemang som blir flyttade eller inställda. Vid ändring av matchdatumet är biljetterna fortfarande giltiga, dvs att biljetterna flyttas per automatik av klubben till det nya matchdatumet.

Biljetterna är personliga, och kan enbart laddas ner via klubbens officiell app till en mobilenhet via dina personliga inloggningsuppgifterna som vi kommer att skicka ut till Er via e-post. Detta gör så att vi har tyvärr inte möjligheten att hjälpa Er till att sälja dessa vidare till en ny köpare.

Rekommendationer

Vid helgmatcher rekommenderar vi Er att åka minst fredag-måndag, och det åligger kunden att kontrollera evenemangens eventuella ändringar av speldag och speltider.
United Travel Sweden har inget återbetalningsansvar om gäster blir avvisad från arenan p.g.a. t. ex dåligt uppträdande.

Biljettleverans

Matchbiljetterna levereras till kunden digitalt senast 1 vecka innan matchen, men oftast mycket tidigare.
Har ni som kund inte fått Er biljettleverans, senast 1 veckor innan matchdagen måste ni omedelbart kontakta oss på +46 (0) 76160 5182. United Travel Sweden står ej till svars för biljetter som inte levererats i de fall där kunden inte ringt och gjort anmälan om saknade biljetter.

Till vissa matcher kan vi endast garantera att sittplatserna blir fördelade parvis. Om ni vill veta vad som gäller för just Er match ber vi Er kontakta oss innan ni bokar in biljetter.

Alla våra Manchester United biljetter på långsida nedre är personliga och kommer att stå i kundens namn, dock en del extra biljetter köper vi i andra hand och detta kan innebära att namnet på biljetten kan stå i den primära köparens namn. Detta påverkar ej din bokning/dig som kund och biljetten är giltig. Vid problem är det endast den primära köparen som kan ta kontakt med klubben för att lösa problemet. Kontakta aldrig klubben själv via problem, utan kontakta oss omgående så lösa vi problemet.

Frågor?

Kontakta oss på [email protected]

Varukorg